Слухати

У так званій «ЛНР» наказали заблокувати доступ до 113 українських ресурсів

18 січня 2016 - 17:36
Так званий «Мінінформ ЛНР» наказав операторам та провайдерам телекомунікаційних послуг заборонити розповсюдження інформації зі 113 українських ЗМІ

lnr.png

Наказ про блокування українських сайтів /
Наказ про блокування українських сайтів

Відповідний наказ був виданий ще 18 грудня 2015 року, контроль за його виконанням здійснює голова так званого «міністерства» В’ячеслав Столяренко.

«Операторам і провайдерам телекомунікаційних послуг заборонити розповсюдження інформації з інформаційних сайтів, що поширюють інформацію з порушенням законодавства Луганській Народної Республіки», — йдеться в наказі.

Серед ЗМІ, що увійшли у список заблокованих сайтів, є одне іноземне медіа — це британське BBC. Також заблоковано багато українських ресурсів, зокрема телеканали »112», «24 канал», «ICTV», «СТБ», новинні служби каналів «1+1» та «Інтеру», а також «Громадське ТБ», «Еспресо ТБ» та «5 канал». 

EU

Матеріал є частиною проекту Hromadske Network, підтриманого Європейською комісією.

Якщо Ви виявили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
FacebookTwitterGoogle+