Слухати

На 17 канал, що стрімив з Майдану, вчинили напад. Роботу каналу зупинено

21 лютого 2016 - 12:47 1271
Вночі невідомі розгромили ефірну апаратну і вкрали техніку. Про це повідомляє Олексій Кутєпов, генеральний продюсер 17 каналу, що мовить лише в YouTube

На офіс 17 каналу вночі скоєно напад. Постраждав охоронець. Зруйновано ефірну апаратну, робота каналу зупинена, а частину техніки вкрали. Про це повідомляє генеральний продюсер каналу Олексій Кутєпов.

12 733 474_978 764 982 205 993_5 971 853 289 672 590 180_n.jpg

Виламані двері / Олексій Кутєпов
Виламані двері
Олексій Кутєпов

На офис 17 канала ночью совершено нападение. Пострадал охранник. Работа канала остановлена. Люди, совершившие попытку …

Опубліковано Алексеєм Кутеповим 21 лютого 2016 р.

Олексій Кутєпов також заявив, що до нападу на офіс причетні ті самі люди, які вчинили спробу викрадення журналіста Андрія Павловського.

Андрій Павловський так описав ситуацію на своєму Фейсбуці:

По последней информации в офис 17 канала ночью ворвались те же лица, что и затолкали нас с оператором в микроавтобус на Майдане. Из офиса пропал сервер, мониторы, ноутбуки и т.д.

Опубліковано Андреєм Павловским 21 лютого 2016 р.

У мережі з’явилося відео, як вночі з 20 на 21 лютого група осіб силоміць заштовхали журналістів в мікроавтобус, після чого за знімальну групу заступилися активісти з готелю «Козацький», котрі заявляють про намагання розпочати новий Майдан.

Стрімер «Громадського телебачення» Богдан Кутєпов написав на своїй сторінці, що викрадення фейкове: «стрім 17-го каналу і маріонеткове «викрадення» його одіозного журналіста Андрія Павловського, перемовини і качєлі «слишиш ти а хто ти»… Ще той вертеп». :

 

Заступники двох міністрів — Міноборони й МВС, поліцейський керівник «позивний Маршал», а з боку РПС — Кармазін, Данилюк,…

Опубліковано Bohdan Kutiepov 20 лютого 2016 р.

17 канал не працює в ефірі чи на супутнику, а лише в YouTube. Його керівники називають позицію каналу незаангажованою. Журналісти каналу декларують свою нейтральність у конфлікті між Києвом і невизнаними утвореннями в Донецьку і Луганську. Канал неодноразово висвітлював акції протесту проти нинішньої влади.

Його критики заявляють про непрозору структуру власність каналу і про те, що він може належати колишнім корумпованим чиновникам часів Віктора Януковича.

Якщо Ви виявили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Facebook Twitter Google+