Слухати

«Громадське телебачення» спростовує звинувачення штабу АТО

08 липня 2016 - 16:11
«Громадське телебачення» заявляє: ці звинувачення не відповідають дійсності. Журналісти Костянтин Реуцький і Настя Станко описали ті страшні години в Авдіївці

Про це повідомляється на їх заяві у відповідь на заяву штабу АТО після розповсюдження відео, які журналісти нібито відзняли в Авдіївці.

«Громадське не поширювало фото з бойових позицій українських військових — ані через власні платформи, ані через особисті сторінки журналістів у соцмережах. Громадське не розміщувало репортаж про бої біля Авдіївки на своєму сайті до узгодження матеріалу із військовими через питання безпеки позицій українських військових. Громадське протягом двох діб свідомо не повідомляло про загибель військових, свідками якої стали наші журналісти. Ми чекали доки про це будуть поінформовані їхні рідні, а імена загиблих будуть опубліковані офіційно», — зазначається в заяві журналістів «Громадського телебачення».

Водночас, пишуть журналісти,  напередодні, 7 липня «Новая газета» опублікувала власний матеріал та відеосюжет на власному сайті.

«Громадське не має жодного стосунку до публікації “Новой газеты” і ознайомилося з нею так само, як і інші користувачі. Журналістка «Новой газеты» Юлія Полухіна знаходилася разом із журналістами Громадського на позиціях українських військових, отримавши дозвіл на зйомку у штабі АТО, а також узгодивши свій візит із командуванням ВДВ. Заява прес-центру АТО про те, що журналісти Громадського представили її як власну співробітницю не відповідає дійсності. Журналісти Громадського третій рік поспіль висвітлюють російську агресію на сході України і завжди відповідально ставляться до виконання своїх професійних обов’язків. Ми усвідомлюємо, що зміст опублікованих матеріалів не має становити небезпеки для життя українських військових. До завантаженої для узгодження з військовими версії сюжету не ввійшли, зокрема, кадри із загиблими, а також кадри, що могли б розкрити інформацію про позиції українських військових на передовій. І матеріал не поширювався на сайті hromadske.uaдо узгодження із військовими на позиціях», — зазначається в заяві. 

За словами «Громадського Телебачення», матеріал Громадського, який наразі так і неопубліковано, містить суспільно важливу інформацію і вкотре підтверджує, що попри Мінські домовленості, позиції українських військових продовжують обстрілювати, у тому числі з важкої артилерії.

Редакція Громадського вважає заяву прес-центру АТО непорозумінням, закликає разом розібратися у ситуації та відмовитися від необґрунтованих обвинувачень.

Раніше «Громадське радіо» передавало, що Штаб АТО просить позбавити акредитації Станко і всю команду Громадського ТБ.

Якщо Ви виявили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
FacebookTwitterGoogle+