Слухати

"Крематорій", "театр-монстр": кияни про "Театр на Подолі" - фото

28 листопада 2016 - 13:13 527
Жителі Києва активно обговорюють завершення реставрації "Театру на Подолі". Незадоволені люди тим, що споруда не вписується в загальну картину

Як зазначив Ярослав Ємельяненко, чий офіс знаходиться на Андріївському узвозі, «це дизайн крематорію, промислової вентиляційної системи. Або 1-2  блоків ЧАЕС, — які радянські інженери і архітектори також реалізували за допомогою чорних кубічних будівель».

Він зазначив, що ця будівля в історичному центрі нашкодить міжнародному іміджу Києва і України, оскільки саме за центральними туристичним вулицями столиці гості складають свою думку про Київ і країну цілком.

teatr_na_podoli.jpg

Театр на Подолі // Громада Андріївського узвозу
Театр на Подолі
Громада Андріївського узвозу

teatr_na_podoli.jpg

Театр на Подолі // Громада Андріївського узвозу
Театр на Подолі
Громада Андріївського узвозу

У соцмережах люди повідомляють, що готові влаштувати акцію протесту під будівлею театру.

«Збираємося на Андріївському із чаєм і теплими речами? я серйозно», — написала Олександра Статкевич.

 

 

План був перезатверджений 2 серпня 2010 року і підписаний тодішнім головою КМДА призначеним Януковичем — Олександром Поповим.

У 2015 році стало відомо, що меценатом, який дасть гроші не добудову є корпорація «Рошен», що належить президенту Петру Порошенку, зазначає «Українська правда».

Як пояснив виданню тодішній заступник міського голови з будівництва, а тепер радник Віталія Кличка — Павло Рябікін, проект реконструкції театру затверджували, базуючись на рекомендації ЮНЕСКО.

«У рекомендації ЮНЕСКО зазначається, що для того, щоб підкреслити історичну самобутність будівлі не можна поряд будувати нову споруду, стилізовану під старовину. Все, що зведено нове, має кардинально відрізнятися, щоб не розмити історичний комплект міста», — зазначив він.

pasport.jpg

Паспорт об'єкту // Ярослав Ємельяненко
Паспорт об’єкту
Ярослав Ємельяненко

На уточнююче питання, чому тоді вдалося зберегти фасад ЦУМу, і чи передбачає реконструкція збереження  старого фасаду, він сказав: «Є три варіанти – реставрація, реконструкція і новобудова. При реставрації потрібно виходити на відновлення історичного вигляду будівлі. При реконструкції вже можна вийти на істотну зміну зовнішнього вигляду будівлі, як і технічних характеристик «, — зазначив він.

Рябікін також зазначив, що якби будівля раніше мала ознаки пам’ятки і була історичною, то її змусили б реставрувати.

«Але, судячи з цього, ця будівля не носила ознаки історичної пам’ятки», — зазначив він.

«Рошен» є меценатом цього проекту. Завтра ми відкриємо фасад. Не тому, що завтра відкриття театру, саме відкриття театру буде навесні, а саме тому, що виник такий запит від громади. Завтра ми покажемо фасад, і він виглядатиме геть не так, як зараз. Ми покажемо стенди, розкажемо, чому не можна було залишити старий проект 2006 року, які там були мінуси для театру. Ми пояснимо, чому ця будівля виглядає саме так, чому такий дах, чому стільки поверхів», — пояснила керівник відділу зв’язків з громадськістю корпорації «Рошен» Катерина Македонська.

«Ми розкажемо, у чому полягає концепція такої будівлі. Це буде єдиний театр в Україні, який зможуть відвідувати люди з обмеженими можливостями», — додала Македонська.

«Роботи тривають. Відкриття самого театру заплановане на День театру навесні 2017 року», — підсумувала Македонська.

Архітектор проекту, якого обирав «Рошен», харків’янин Олег Дроздов.

«Українській правді» стало відомо, що Архітектурно-містобудівна рада, яка розглядала проект, розглянула його, надала зауваження і попросила врахувати ці зауваження в проекті. Після цього архітектор мав надати проект на розгляд ради для затвердження. Але Дроздов, за словами співрозмовників, не з’явився.

На прохання видання та інших користувачі ФБ архітектор написав: «Всім рекомендую побачити зі знятими чохлами і скласти враження». 

 

 

Якщо Ви виявили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Facebook Twitter Google+