Слухати

Суд відмовив Скрипіну у задоволенні позову проти «Громадського телебачення»

01 серпня 2017 - 14:22 68
Печерський райсуд Києва відмовив екс-журналісту «Громадського телебачення» Роману Скрипіну у задоволенні позову щодо захисту честі та гідності

Роман Скрипін вимагав стягнути з журналіста Богдана Кутєпова суму в розмірі 150 тисяч гривень, а з інших відповідачів солідарно — 850 тисяч гривень.

Такі стягнення Скрипін аргументував нанесеною йому моральною шкодую.

«Загалом Скрипін позивався проти ГО «Громадське телебачення», Богдана Кутєпова, Дмитра Гнапа, Наталі Гуменюк, Насті Станко, Романа Вінтоніва та інтернет-ресурсу „Новое время“ про визнання інформації недостовірною та її спростування, захист гідності, честі та ділової репутації, відшкодування моральної шкоди», — повідомили на сайті «Громадське телебачення».

«Ми очікуємо на апеляцію, але загалом вітаємо це рішення, яке є перемогою здорового глузду», — повідомила Катя Горчинська, виконавча директорка ГО «Громадське ТБ».

Раніше суд відмовився відновити членство Скрипіна та Грішина в ГО «Громадське ТБ».

Як повідомляло Громадське радіо, Громадське ТБ подало заяву до поліції на екс-керівника Скрипіна.

…то цей лист для вас.

Команда Громадського радіо, як і ви, найбільше цінує незалежність. Наша редакція не залежить від олігархів, політиків і держави. У нас немає інших завдань, аніж допомогти вам зрозуміти ситуацію.

Ми принципово лишаємось неприбутковою організацією. На відміну від комерційних мас-медіа, гроші для нас - не мета, а засіб.

Щоби і надалі отримувати правдиву, неперекручену інформацію, ви можете просто зараз допомогти Громадському радіо. Підтримуючи нас, ви робите внесок у своє майбутнє.

ДЯКУЄМО!

ЗРОБІТЬ ВНЕСОК

Якщо ви тут...

Якщо Ви виявили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Facebook Twitter Google+