Слухати

Низка російських ЗМІ оголосила бойкот парламенту через сексуальний скандал у Держдумі / Новини на Громадському радіо

Низка російських ЗМІ оголосила бойкот парламенту через сексуальний скандал у Держдумі

22 березня 2018 - 08:05
Російські журналістки звинуватили в сексуальних домаганнях двох депутатів Держдуми Леоніда Слуцького і Станіслава Говорухіна

Телекомпанія «Дождь»холдинг РБК, радіостанція «Эхо Москвы» та онлайн-видання Lenta.Ru оголосили бойкот російському парламенту. Видання «Комерсант» відмовляється співпрацювати зі Слуцьким та комітетом з ектики у Держдумі. 

Медіа опублікували свої заяви після того, як комісія Державної думи РФ з етики не знайшла порушень у діях глави комітету з міжнародних справ, депутата від ЛДПР Леоніда Слуцького, звинуваченого журналістками у сексуальних домаганнях.

«Комерсант» заявив, що «ставить крапку» у взаєминах з депутатом Слуцьким як ньюсмейкером і з комісією з етики, оскільки видання дотримується інших етичних поглядів.

У РБК заявили, що відкликають журналістів усіх редакцій (сайт, телеканал, газета, журнал), які висвітлюють діяльність Держдуми.

«Дождь» припиняє взаємодію з Держдумою допоки спікер В’ячеслав Володін і керівник фракції ЛДПР Володимир Жириновський не «наведуть в ній лад». Також Дождь наполягає на перегляді рішення комісії і на проведенні справжнього розслідування за звинуваченнями Слуцького в домаганнях.

Lenta.Ru обіцяє ігнорувати Слуцького та видалити всі матеріали про нього, за виключенням повідомлень про сексуальні домагання.

До бойкоту сьогодні приєдналася радіостанція «Эхо Москвы», закликавши інші ЗМІ «до солідарності». Радіо припинить співпрацю зі Слуцьким.

«Эхо Москвы» вважає вважає тепер Державну думу небезпечним місцем роботи для журналістів обох статей (мало які є пристрасті у депутатів) і, відповідно до пропозиції спікера Держдуми В’ячеслава Володіна, відкликає своїх журналістів з Держдуми», — ідеться у заяві.

Володін 7 березня сказав журналісткам, які працюють у Держдумі: «Вам небезпечно працювати в Думі? Якщо так, змінюйте роботу».

Нагадаємо, що 6 березня журналістка «Бі-Бі-Сі» Фаріда Рустамова відкрито звинуватила в домаганнях депутата Леоніда Слуцького. Видання «Бі-Бі-Сі» опублікувало запис розмови журналістки і депутата, де він пропонує їй стати коханкою. Комісія з етики не стала слухати цей запис, вважаючи, що це повинні робити правоохоронні органи.

За тиждень до цього про схожі ситуації заявили заступниця головного редактора телеканалу RTVI Катерина Котрікадзе і продюсер телеканалу «Дождь» Дар’я Жук. У кінці лютого телеканал повідомив про те, що щонайменше три журналістки анонімно звинуватили Слуцького в домаганнях.

Сам Слуцький заперечує звинувачення і називає їх «маячнею». Лідер ЛДПР Володимир Жириновський пообіцяв перевірити ці повідомлення, наголосивши, що не вважає нормальною таку поведінку.

Голова комітету Державної думи Росії з питань сім’ї, жінок і дітей Тамара Плетньова, зі свого боку, заявила, що не вірить звинуваченням у домаганнях на адресу депутата від ЛДПР Леоніда Слуцького. Чиновниця порадила журналісткам «одягатися пристойніше» і не приходити в Держдуму, якщо їм страшно.

…то цей лист для вас.

Команда Громадського радіо, як і ви, найбільше цінує незалежність. Наша редакція не залежить від олігархів, політиків і держави. У нас немає інших завдань, аніж допомогти вам зрозуміти ситуацію.

Ми принципово лишаємось неприбутковою організацією. На відміну від комерційних мас-медіа, гроші для нас - не мета, а засіб.

Щоби і надалі отримувати правдиву, неперекручену інформацію, ви можете просто зараз допомогти Громадському радіо. Підтримуючи нас, ви робите внесок у своє майбутнє.

ДЯКУЄМО!

ЗРОБІТЬ ВНЕСОК

Якщо ви тут...

Якщо Ви виявили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Facebook Twitter Google+