Слухати

Ми йдемо назустріч ринку й граємо і класику, й хіти, - продюсер Kyiv Fantastic Orchestra

20 січня 2018 - 13:41 116
Facebook Twitter Google+
Інструментальна музика на найвищому рівні: у студії Громадського радіо Kyiv Fantastic Orchestra

А саме — Юрій Лашкай, продюсер Державного академічного естрадно-симфонічного оркестру України, який став називатися Kyiv Fantastic Orchestra, та Влад Петренко — валторніст, артист оркестру, помічник диригента.

Василь Шандро: Назву Державного академічного естрадно-симфонічного оркестру України ми знаємо, але вочевидь, коли ти продаєш в Парижі квитки на Державний академічний естрадно-симфонічний оркестр, то звучить важкувато. Що стало стимулом до доповнення назви?

 Юрій Лашкай: Майже рік тому до керівництва Державним академічним естрадно-симфонічним оркестром прийшли нові люди. Директор оркестром Олександр Зайцев переміг на відкритому конкурсі в Міністерстві культури, і постало питання зробити оркестр з новим обличчям. Ясно, що назва заслужена, відома, але ми розуміли що для ринку це дуже важка. Тому питання про ребрендинг постала сама собою.

Дмитро Тузов: Як зміна назви вплинула?

Юрій Лашкай: Ми не залишилися просто єдиним великим симфонічним оркестром, який грав з різними грандами української та світової сцени, але й зробили малі жанрові камерні склади. Тобто в нас є великий естрадно-симфонічний оркестр, який грає естрадну музику, є біг-бенд, є джаз-бенд і є камерний оркестр. Тобто ми пішли на зустріч ринку. В залежності від того, що потрібно, ми граємо саме ту музику, яка тематична або відповідає духу часу.

Тепер стоїть питання структурної реформи, стару адміністративну систему ми переформатоваємо. Ми зробили абсолютно зрозумілий сайт — www.fantastic.kiev.ua, там все можна подивитися: є відео, є аудіо, розклад концертів.  

Василь Шандро: Владиславе, музика змінилася за цей час з цією реформою в оркестрі?

Влад Петренко: Змінився підхід до самого виконання, тому що музиканти почали усвідомлювати, наскільки тепер легше працюється з новою командою, з новим підйомом сил. Тобто ставлення до самої роботи змінилося, а музика, як була вічною, такою і залишається.

Повну версію розмови можна прослухати у доданому звуковому файлі. 

Якщо Ви виявили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.