Слухати

Тато вважав, що сцену варто покидати на пікові кар’єри, — Мирослава Которович

01 липня 2017 - 11:19 206
Facebook Twitter Google+
Про національну скрипкову школу і одного з її фундаторів - Богодара Которовича, поговоримо з дочкою майстра, відомою скрипалькою Мирославою Которович

myroslava_kotorovych.jpg

 Мирослава Которович // Громадське радіо
Мирослава Которович
Громадське радіо

3 липня — річниця від Дня народження Богодара Которовича, і цій даті буде присвячений концерт у Києві.

«Ми традиційно відзначаємо роковини, адже 3 липня тато народився, а 4 липня — пішов від нас. Завжди кожного року я щось влаштовую — чи то вечір пам’яті, чи то концерт. Так трапилось, що весь час ми це робимо з моїм ансамблем „Артехатта“. Спеціально для цього мої колеги трохи довше залишаються влітку. Концерт відбудеться в лютеранській церкві Святої Катерини на вулиці Лютеранська, 22. Він розпочнеться о 18:00. Вхід вільний. Я всіх запрошую з радістю», — розповідає Мирослава Которович.

 

 

Богодар Которович — єдиний скрипаль, який двічі грав на скрипці Ніколо Паганіні за межами Італії.

«Цю скрипку дуже охороняють, в неї є спеціальні наглядачі, вона в якомусь броньованому ящику їде. Але зараз вона не виїжджає з Італії, було прийнято рішення її нікуди не возити. Тобто українці встигли її почути, і честь грати на цій скрипці дісталася моєму татові. Він свого часу був одним з переможців на конкурсі „Паганіні“, тобто його багато пов’язують з Паганіні. Я вважаю, що ця подія, коли він грав на цій скрипці, можна вважати піком кар’єри. Його ідея була в тому, що як раз кар’єру потрібно полишати на піці, і він обрав той час та повністю перейшов на диригування», — говорить донька відомого скрипаля.

Повну версію розмови слухайте в доданому звуковому файлі.

Якщо Ви виявили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.