Влада не відреагувала на скандал із шоу Шустера, — медіаексперт Віталій Жугай

21 вересня 2015 - 07:26
FacebookTwitterGoogle+
Експерт моніторив сторінки представників влади у соцмережа, але ні слова про скандал у царині свободи слова не знайшов

Дмитро Тузов: Віталію, як «державні мужі» відреагували на цей без перебільшення недійний скандал?

Віталій Жугай: Я думаю, що реакція влади буде помітною завтра. Я спеціально відстежував фейсбук-сторінки Святослава Цеголка, Президента — ніякої інформації з цього приводу не було. Цікаво спостерігати за реакцією журналістської спільноти. «Телекритика», зокрема, проаналізувала вислови журналістів. Більшість схиляється до того, що це самоцензура власника.

Пан Гужва, колишній редактор «Вестей, припускає, що тиждень тому відбулася зустріч власника каналу  із Шустером про запрошення Саакашвілі і, мовляв, власника не дуже потішило голосування та високі рейтинги Саакашвілі.

Наталя Соколенко: Є інша версія про те, що це пов’язано із домовленостями щодо Укрнафти. Вам відомо щось про якусь поступку Президентської команди з приводу Укрнафти, в обмін на яку з ефіру знали шоу Славіка Шустера з «1+1»? Чи поділяєте версію, що це шоу — загроза репутації Президента та його партії напередодні місцевих виборів?

Віталій Жугай: Є безліч припущень, підкилимних ігор. Відразу згадується 2014 рік із його «парадом звільнень» журналістів. Також згадується минулорічний приклад «Russia Today», коли журналісти, відмовляючись від солідної зарплатні, йшли з каналу через небажання неправдиво висвітлювати те, що відбувається в Україні.

Наталя Соколенко: Яка юридична відповідальність за недотримання контракту?

Віталій Жугай: Юридичні баталії, безумовно, матимуть місце. Прогнозують, що «плюси» матимуть претензії щодо порушення ліцензійної угоди, тому що цей ефір був трансльований на каналі «112». Є також припущення, що співпраця все ж не припиниться, тому що на носі вибори, а «1+1» — рейтинговий канал.

Якщо Ви виявили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.