Слухати

Звідки на маріупольському телеканалі з'явилася російська пропаганда?

18 лютого 2017 - 08:00 2343
Facebook Twitter Google+
Відповідає головний редактор сайту «Новости Донбасса» Олексій Мацука

Євген Павлюковський: Маріупольський телеканал показав передачу російського телебачення про неіснуючу Україну. Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України у свою чергу призначила позапланову перевірку маріупольського телеканалу «МТВ» за пропагандистську програму. Чи спостерігалися раніше проросійські погляди за «МТВ»?

Олексій Мацука: Я не стежив за всім, що показував «МТВ». Знаю, що він належить компанії СКМ Ріната Ахметова. І, може, через це пов’язують такий контент телеканалу. Але відверто пропагандистських і проросійських речей я не пам’ятаю.

Євген Павлюковський: Йдеться про те, що сам ведучий ставить питання, чи є український і російський народи друзями, чи ворогами, і обіцяє дати відповідь на ці запитання. Як наслідок – лунають відповіді експертів, що до України була приєднана Новоросія, яка ніколи Україною не була і що українська і російська нації – це одна російська нація. Такі речі спостерігалися, чи це уже дуже явний випад?

Олексій Мацука: Ні, маріупольське телебачення такі речі могло показувати лише до збройного конфлікту. Зараз подібні висновки, які роблять у інформаціних або аналітичних програмах сприймаються дуже болісно місцевим населенням. Особливо, серед активістів, які допомагають ЗСУ. Тому, це і зумовлює таку бурхливу реакцію.

Але я не думаю, що це носить системний характер. Як я зрозумів цю ситуацію – це сталося через помилку програмного продюсера, який робить підбірку контенту для телеканалу. А глядачі це просто помітили. Я не думаю, що це позиція телеканалу або холдингу Ахметова.

Якщо Ви виявили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.